piątek, 14 grudnia 2012

Występ ! :D

I wpis ! :)

8 grudnia było super ! :) Miałam występy i tańczyłam dla ok. 400 osób. To był nasz pierwszy występ i mam nadzieję , że nie ostatni ! Haha :D Makijaże naprawdę były świetne i stroje ! Wszystko było świetne :> Przesadzam ze słowem 'świetne' tak , tak wiem :) Przyjechał też gościnnie zespół taneczny REMIX ze Skwierzyny , który Pani Wioleta prowadzi bodajże 10 lat , albo i więcej ! Nasza sekcja istnieje dopiero od września tego roku i pierwszy miesiąc był przeznaczony na jakieś tam kroczki itp. , więc na naukę mieliśmy tylko 2 miesiące ! :) Lecz mam nadzieję , że widzom się podobało :>

Tu tańczymy ,,Na orbicie'' Kocham ten taniec ! Tu się  tak duużo dzieje ! :) 
,,Powiedz mi'' Jest wspaniałe. Takie delikatne i magicznie ♥ 
Grupa niebieska ,,Na orbicie'' :> Ja byłam czarna ♥ 
Przedstawiono duet i gdy podnoszą do szpagatu ♥ 

To chyba na tyle :) / Mirela ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz